FANDOM

WX-78

WX-78 — пятий герой в грі. Як І бІльшість розумних роботів, ненавидить біологічні форми життя за рідкими виключеннями.

Здібності

  1. Має три здібності

Перша: під час гроз є шанс, що в WX-78 попаде блискавка, яка призведе до "перезавантаження" системи. Це швидко поповнить здоровя і збільшить швидкість руху, також WX не буде замерзати і деякий час  буде світитися. Але удар блискавки віднмає 33 одиниці розуму, що не так вже й добре. Якщо підчас гри за WX-78 поставити в настройках світу багато блискавок, ви, скоріш за все, будете бігати в постійному божевіллі. Також удар блискавки можна отримати при використовуванні вівтаря (під час переродження) або посоха телепортації.

WX-78 отримує пошкодження від дощу, при цьому починає час від часу іскритися. Іскри лякають Чарлі, але вони не постійні, отже вночі більшу частину робот буде находитися в темряві.

Друга здібність: якщо ви знайдете шестерні, то WX-78 зможе їх з'їсти і отримає збільшення параметрів, які не зникнуть після смерті.

Третя здібність: WX-78 може їсти несвіжі і зіпсовані продукти без шкоди для здоров'я, розуму і голоду, тобто зіпсована їжа відновлює параметри так само, як свіжа.Але цей бонус не поширюється на всю їжу.Так, наш унікальний робот може вмерти від отруєння, з'ївши м'ясо монстра. А з'ївши Мандрагору - він засне. Не дивлячись на те, що WX-78 є роботом, він повинен їсти(що дуже дивно).

Щоб відкрити WX-78, гравцю потрібно 960 одиниць/поінтів/очок (48 ігрових днів).

Покращення за один
з'їдений механізм
Ліміт
Здоров'я +20 Максимум 400
Голод +7 Максимум 200
Розум/Псих. здоров'я +14 Максимум 300

Цікаві факти

  • WX-78 може перероджуватись за допомогою м'ясного опудала.
  • В специфікації вказана робоча температура від 0° до 70° і низька відносна вологість (інакше почнеться поломка мікросхем).
  • Про наукову машину WX-78 говорить: "MOTHER?" ("МАМА?").
  • При натисканні на алхімічну машину або зимометр говорить: "HELLO, FRIEND" ("ПРИВІТ, ДРУГ"), а при натисканні на дощометр: "WELCOME, BROTHER" ("Ласкаво просимо, БРАТ").
  • Деякі вважають, що цей герой не є збалансованим. Існує мод, який змінює механіку гри за нього.
  • У WX-78 є цитата про дивну картоплю: "REMINDS ME OF MY MOTHER" ("НАГАДУЄ МЕНІ МОЮ МАМУ"), що може бути натяком на ГЛеДОС з гри Portal 2.
  • В DLC має багато багів, наприклад, зіпсована їжа дає ті ж мінуси, як і іншим героям.
  • Вночі свині думають,що він багаття, коли світиться від потрапляння у нього блискавки.
  • При ударі в нього блискавки загоряються найближчі ресурси й будівлі.
  • В DLC при високій вологості втрачає розум/психічне здоров'я 1/2 в сек.