FANDOM

"Мінне поле".

розставивши 10-20 табличок по одній біля кожного болотного мацака в момент появи циклопа-оленя достатньо зареспити його біля табличок і слідкувати щоб він коли зруйнує ті, що бачить переходив до инших.

відкривання мапи та збирання очерету чи трави.

під час бою з гусятами/блискавки WX-78 на голову не вдягати дощову шапку щоб спіймати електричний удар. отриману швидкість витратити на відкривання мапи/збирання трави/збирання очерету. не битися з гусятами біля цінного луту щоб блискавка не спалила його а лут не залишайте просто неба або розкладйте на безпечній відстані один від одного.

балянс палива.

якщо маєте багато трави то на спалення витрачайте спальники, якщо гілок - то милі парасольки.

гриби.

під час повні прінтскріном перенесіть знімок мапи (болото, королівський та листяний ліси) в файл, щоб за потреби знати де шукати потрібний гриб.

вогняна пастка.

найпростіше відкривати пастку в сильний дощ і з віялом.

зимові шляхи.

висаджувати з обох боків шляхів на вогнебезпечній відстані дерева щоб взимку бачити шлях а влітку охолоджуватися на бігу.

швидке виловлювання кроликів.

ставити дві пастки біля нори, зайшовши з боку нори. обійти по колу і гнати кролика на пастки. за потреби вночі викопувати нору і кролик побіжить від ГГ на пастку. не піймається - йдемо за ним, знаходимо сплячого, ставимо пастку і штовхаємо кролика на пастку.

скрині не потрібні.

замість скринь - свинячі мішки. не горять, не руйнуються циклопом чи барсуком, мають більше комірок, зручно з ними крафтити.

легке виловлювання світлячків.

вдень з сачком в листяному лісі натисканням пробілу.

огляд території.

постійно віддаляючись скролом на мишці при відкритті мапи бачиш більше (вдень).

контрольоване випалювання суцільного лісу.

щоб зупинити поширення пожежі можна вийти з гри або далеко відбігти.

копання цвинтаря.

за можливости цвинтар не копати, чекати моменту в грі коли притомність буде майже нульова. потім одним махом все викопати і шестернями (WX-78) підняти притомність знову.

поле очерету.

якщо мапа згенерила поле очерету то поставте 5-6 табличок по периметру поля (циклоп) і за пів дня до повні кладіть посеред поля предмет щоб вбивши гломмера біля поля і відразу зібравши дроп можна було спокійно спостерігати як мацаки вбивають крампусів.

холодильники.

спочатку ставиться казан а потім вже впритул до нього 6 холодильників. ще два умовних - сніговий честер і терморюкзак. повинні бути на всіх трьох базах - на основній, печерній і руїнній.