FANDOM

Свин (Pig, свиня) - нейтральна істота, (якщо вдарити кілька секунд агресивна) живе у своєму будиночку, один з трьох типів свинів, що зустрічаються в грі. Це прямоходячі істоти з сутулою поставою і вони носять спідниці з трави. Не дуже охайні і, за словами Віллоу, смердять. Той, хто атакує свина, відразу стає противником для самого свина і його побратимів (тільки вдень, коли інші свині можуть прийти на допомогу). Вони відроджуються зі своїх будинків через 4 дні після того як були вбиті.

В середньому їх поселення налічують 1-3 житла, проте іноді зустрічаються села з 4-7 будинками; найбільше поселення, як правило, знаходиться поруч з Королем. Знайти їх не проблема: ходіть по дорозі і оглядайте територію, поки не знайдете будинки

Поблизу сіл часто купками можуть рости ягоди, морква, трава або квіти (по 9 штук).

Нейтральні персонажі. Поки гравець не вдарить свина, він не поводиться агресивно. Однак свині завжди будуть нападати на "зло" начебто павуків або гончих. Дуже полохливі і скритні. Якщо персонаж підходить надто близько, грублять і відбігають подалі. Людей вважають виродками, що можна було побачити з реплік в ранніх версіях гри. Можуть приймати подарунки у вигляді їжі і головних уборів, але після все одно тікають.

Якщо поруч лежить м'ясо, насіння (навіть палаючі), або яка-небудь інша їжа, свині автоматично підберуть їх і з'їдять (якщо гравець не випередить їх).

Розмовляють дуже примітивному мовою, мовні конструкції найчастіше складаються з трьох-п'яти неузгоджених між собою слів. Наприклад, під час бою вигукують: «Я ВБИВАТИ!», Або, якщо дати свиням їжу, вінможе сказати «МОЯ ЕСТЬ ЕДУ!».

При настанні вечора біжать по домівках, однак приручений свин в свій будиночок не піде і буде всю ніч сидіти біля розведеного багаття, або бігати за гравцем з факелом або іншим джерелом світла, зрідка дивуючись «ДЕ СОНЦЕ?» І т.п., або ж трястися від страху. Якщо будиночок прирученого свиней не був зламаний, то вночі він не засне і буде сидіти біля багаття до ранку; якщо ж будинок далеко, що не приручені свині біжать в різні боки з криками «МОЯ НЕ ЛЮБИТИ темряву». Якщо розвести багаття, свині будуть триматися ближче до вогню, поки не заснуть.

Якщо запалити факел, вони підбіжать до персонажа і будуть слідувати за ним, поки не заснуть.

Свині, що залишилися на вулиці в повний місяць (в тому числі і союзні), перетворюються в свинів-перевертнів.