You could fit a whole lot of science in there.

Вілсон

Рюкзак (Backpack) — переносне сховище предметів, розширює інвентар гравця на 8 комірок.

Файл:Bp.jpg

Ячейки рюкзака

Незамінний в дальніх подорожах, легко створюється. Рюкзак одягається в комірку броні, тому персонаж з екіпірованим рюкзаком достатньо вразливий (проте є модифікації, з допомогою яких можна екіпірувати броню разом з рюкзаком). Якщо викинути рюкзак, то він збереже все, що було в ньому. Тварини та монстри не можуть з'їсти їжу із лежачого рюкзака.

Рюкзак не можна покласти в інвентар чи в скриню і не можна взяти в руки позаяк рюкзак більше однієї комірки і тримається на спині з допомогою ременів. З обновленням від 26 березня 2013 року — Doorway to Adventure для створення його прототипа потрібна наукова машина. Також його можна знайти поряд з кістяком.

Поради

  • Створюйте рюкзак відразу ж, як тільки у вас буде наукова машина. Переповнення інвентаря не принесе вам нічого хорошого, окрім залишених де попало цінних речей.
  • Якщо вам треба битися з монстрами, краще вдягнути броню, а рюкзак залишити десь поблизу. Прослідкуйте, щоб в рюкзаку не залишилося потрібних для бою предметів — списа, лікувальних мазей тощо. Можно лишити в ньому їжу, бо у разі вашої смерті її ніхто не зможе з'їсти.
  • В Reign of Giants рюкзак може горіти. Якщо його покласти біля потужного багаття рюкзак згорить до попелу і викине усі предмети назовні. Тому слід обережно класти рюкзак біля багаття, щоб запобігти згоранню.
  • Рюкзак не гідрофобний, але предмети всередині залишаються повністю сухими навіть при сильному дощі. Якщо гравець не має повної гідроізоляції, то під час дощу рекомендовано тримати якесь горюче та їжу в рюкзаку.