FANDOM

Шаблон:Цитата

Рюкзак (Backpack) — переносне сховище предметів, розширює інвентар гравця на 8 комірок.

Файл:Bp.jpg

Незамінний в дальніх подорожах, легко створюється. Рюкзак одягається в комірку броні, тому персонаж з екіпірованим рюкзаком достатньо вразливий (проте є модифікації, з допомогою яких можна екіпірувати броню разом з рюкзаком). Якщо викинути рюкзак, то він збереже все, що було в ньому. Тварини та монстри не можуть з'їсти їжу із лежачого рюкзака.

Рюкзак не можна покласти в інвентар чи в скриню і не можна взяти в руки позаяк рюкзак більше однієї комірки і тримається на спині з допомогою ременів. З обновленням від 26 березня 2013 року — Doorway to Adventure для створення його прототипа потрібна наукова машина. Також його можна знайти поряд з кістяком.

Поради

  • Створюйте рюкзак відразу ж, як тільки у вас буде наукова машина. Переповнення інвентаря не принесе вам нічого хорошого, окрім залишених де попало цінних речей.
  • Якщо вам треба битися з монстрами,

Краще одягнути броню а рюкзак залишити десь поблизу. Прослідкуйте, щоб в рюкзаку не залишилося потрібних для бою предметів — списа, лікувальних мазей і тому подібне, але залиште в ньому їжу, тоді у випадку вашої смерті її ніхто не зможе з'їсти.

[Starve: Reign of Giants|Don't Starve: Reign of Giants]

В Reign of Giants рюкзак може горіти. Якщо його покласти біля потужного багаття рюкзак згорить до попелу і викине усі предмети назовні. Тому слід обережно класти рюкзак біля багаття, щоб запобігти згоранню.

Рюкзак не гідрофобний, але предмети всередині залишаються повністю сухими навіть при сильному дощі. Якщо гравець не має повної гідроізоляції, то під час дощу рекомендовано тримати якесь горюче та їжу в рюкзаку.