FANDOM

Sanity Meter

Розум – характеристика ментального здоров’я у Don’t Starve, третя за важливістю, бо навіть повна її утрата не є великим ризиком смерті. Але механіка розуму найскладніша, бо вона залежить не тільки  від дій персонажа чи його безпосереднього контакту із зовнішнім світом, і від загального стану середовища.

У суху денну погоду розум персонажа (окрім Максвела) сталий, а починає повільно падати у темну пору доби (в печерах теж, так як там постійні сутінки). Під час дощу погода пахмурна, тому розум буде зменшуватися, причому швидкість залежить від набраної вологості і діє до повного висохання.

Впливи на розум мають моби і деякі предмети. Наприклад, перебування на невеликій відстані від монстрів чи босів зменшують розум. Це ж стосується злих квіток, тому краще їх оминати чи зібрати. Відновлювати розум доведеться з більшим зусиллям, найпростіші способи – збирати звичайні квітки та їсти приготовану їжу. А більш пасивну регенерацію можуть забезпечити одяг, Гломмер чи Свини, останні бояться близькості з гравцем, тому треба їх чимось зайняти або дочекатись, поки вони заснуть.

Персонаж Значення Швидкість Примітка
Icon Wilson 200 1
Icon Willow 120 1 Підвищує розум біля вогню
Icon Wolfgang 200 1,1 Боїться темряви та монстрів
Icon Wendy 200 0,75
Icon WX-78 100(150)-300 1 Максимум можна збільшувати, поїдаючи шестерні
Icon Wickrbottom 250 1 Розум не додається за виготовлення рецептів
Icon Woodie 200 1
Icon Webber 175 1
Icon Wes 150 1
Icon Maxwell 200 1 +20 за розуму хвилину