FANDOM

"Це мій щасливий ліхтарик" © Віллоу

Запальничка Віллоу (ориг. назва "Willow's Lighter") - це предмет в грі, який знаходиться у інвентарі Віллоу з самого початку. Виступає в якості джерела світла в темряві, достатнього, щоб запобігти атакам Чарлі. Світло яке йде від запальнички дуже мале (трішки менше, ніж радіус світла Факела). Від запальнички, Віллоу отримує невеличке прискорення до відновлення розсудку (+0.6/хв) а також забезпечуе трішки повільніше замерзання.

Перетягнувши її над об'єктами, такими як дерево, Павуковий Кокон, або на Вулики і клацнувши правою кнопкою миші, або екипірувши його і клацнути правою кнопкою миші на цих об'єктах, ці об'єкти зайняться полум'ям. Якщо палаючий об'єкт містить в собі істот, як Вулик наприклад, вони вийдуть із структури, коли він буде підпалений. Підпалені об'єкти будуть також запалювати інші об'єкти (або навіть істот), якщо вони знаходяться неподалік, можливе поширення вогню може призвести до масової пожежі. Запальничка Віллоу може бути також використана я якості зброї, наносячи при цьому 17 очок урону за один удар.

Цікаві дрібниці:

• Ліхтарик Віллоу було додано в апдейті Strange New Powers. Перед цим апдейтом Віллоу підпалювала невелика багаття біля її ніг, якщо вона опинялась у суцільній темряві, що робило її, по суті, невразливою для атак Чарлі. Після введення Запальнички, гравцю тепер потрібен час на те, щоб екіпірувати її і стати невразливим до атак Чарлі.

• З тих пір як була внесена в гру Запальничка, яка була представленна у прев'ю 25 червня 2013, це був один з перших предметів в історії гри який екіпірувався в слот руки та збільшував свідомісьть.