FANDOM

Гломмер (Glommer) - істота з DLC: Reign of Giants. Хоч він і вважається почварою, він не є ворогом ГГ. Якщо стояти біля нього, гломмер буде давати бонус притомности (не даватиме якщо відійдете занадто далеко). Чим ближче ви до нього - тим більше буде бонус. Після себе залишає слиз раз в два дні. При вбивстві з гломмера випадуть м'ясо почвари, крила і слиз, а також прибіжить Крампус (якщо Гломмера вбив сам гравець). Приручення Гломмер з'являється в повню поруч зі статуєю Гломмера, разом з квіткою Гломмера, крім випадку, коли квітка вже була зібрана в попередню повню, а Гломмер ще живий. Підбираючи квітку, ви робите Гломмера своїм вихованцем, як Честера з кісткооком. Статуя гломмера Біля статуї Гломмера можна бачити Флейту Пана і два березових пенька поруч з нею Факти

    Гломмер іноді підстрибує вгору і вниз під час простою (можливо, нервує).     Вночі спить.

    Якщо він загинув, то відродиться в наступну повню.     У світі може бути тільки одна статуя Гломмера.     Варто відзначити, що при смерті Гломмера квітка, яку ви підняли, в'яне, і щоб знову з'явився його господар, потрібно підняти нову в повню.     З крил і квітки Гломмера можна зробити дзвіночок - вельми руйнівну зброю.     Якщо при створенні дзвіночка використовувати живу квітку, то Гломмер почне хаотично літати в межах видимості гравця, і незабаром пропаде до наступного повного місяця.         Інший баг. Якщо Гломмер буде знаходитися поряд з водою / обривом, то його можна штовхнути туди, і тоді він буде літати за кордоном землі. Може пройти, якщо відійти подалі (через якийсь час Гломмер наздожене вас), іноді допомагає перезаходити в гру.     Є рідкісний баг. Якщо Гломмер від вас відстане, то він перестане йти за вами і пропаде зі світу.     Ще один баг. Вбивання гломера за декілька секунд до повні може привести до того що новий не з'явиться. Варіянт вирішення проблєми - скинути квітку гломера в приманкоцвіт.

Коли Гломмер заморожений, то кригу на ньому не видно, як на інших почварах.     Ще один баг: якщо вбити Гломмера в повню, не піднімаючи квітки, то після перезаходу в гру Гломмер знову прилетить до квітки. Так можна робити до кінця ночі, це досить простий спосіб видобутку мішка Крампуса в ранній грі.     Якщо близько є свині-перевертні, то, убивши Гломмера, вони з'їдають всю здобич, крім крил.     Так як Гломмер з'являється поруч зі своєю статуєю в повню, то забрати його не завжди буває безпечно через свинів-перевертнів.     Гломмера можна лікувати, наприкляд, за допомогою павучої залози.     Якщо покласти квітку Гломмера в Честера, то Гломмер буде слідувати за ним.       Вважається самою безневинною істотою і за шкалою пустощів позначається 50 очками, тому вбивство Гломмера - найпростіший спосіб викликати Крампуса. Крампус не з'явиться, якщо Гломмера вбив ворог або, наприкляд, пожежа, тому можете сильно не турбуватися через його малу кількість здоров'я.     У DST при перезаходженні на сервер квітка Гломмера випадає з інвентарю на землю.

    Якщо Крампус підбере квітку Гломмера, то Гломмер буде слідувати за ним.