FANDOM

Wilson P. Higgsbury - Науковець.

Вілсон (повне ім'я: Вілсон Персіваль Хіггсбері) - перший із доступних гравцеві персонажів в грі Don't Starve, який не вимагає ніяких очок досвіду для його відкриття, а також є першим персонажем з підтвердженою передісторією, що робить його головним протагоністом гри і свого роду її "візитною карткою". Він дотепний вчений-імітатор, якому не вистачає почуття гумору. Саме в цьому і полягає вся дотепність Вілсона. Він також має своєрідну стрижку, що нагадує літеру "W".

У Вілсона є привілея перед іншими персонажами в тому, що він може відрощувати чудову Бороду, яка дає йому кілька переваг в сувору холодну погоду і в збереженні життя. Вілсон - первинний персонаж, його голод, розсудок і здоров'я мають не мають недоліків. В цілому, Вілсон призначений для кращого та ефективнішого зимового виживання, а також спрощення доступу до М'ясного Опудала. Його збалансована статистика виглядає привабливо серед усіх персонажів, і багато гравців (від новачків до експертів) вважають, що Вілсон, а також його борода, забезпечує гарні переваги для виживання у пустелі.

Зачин:

З "Забороненого Відео Знань", опублікованого на YouTube каналі Klei Entertainment і прихованого на їхньому веб-сайті, походження Вільсона було виявлено. Він єдиний персонаж-пратагоніст з офіційним походженням. Вілсон жив в хиткому дерев'яному будинку в горах, де проводив експерименти протягом усього дня. Після того, як якась суміш вибухнула йому в обличчя, він сів, схвильований, що речі не працюють у нього так, як він того бажає. Він не мав багато часу, щоб зробити все так, як потрібно. Раптом почув таємничий голос, який лунав з його радіо (пізніше на відео було показано, що то був голос Максвела, антогоніста гри). Максвелл запропонував Вілсону таємні та заборонені знання і Вілсон, в повній рішучості оволодіти таємними знаннями, квапливо погодився. Це викликало величезну кількість інформації, яка була спрямована до розуму Вілсона, але Вілсон не знав, що майже вся ця інформація не була науковою.

З цими новими знаннями він почав будувати таємничу машину. Коли машина була завершена, він дивився на неї із здивуванням. Максвелл сказав йому перемкнути вимикач - Вілсон, однак, не наважувався. Тільки трохи підштовхуючи - Максвелл закричав: "Зроби це!" - і він потягнув важіль. Потім Вілсон зрозумів, що ця машина була на кшталт якогось порталу, який міг привезсти Вілсона до загибелі. Поки Максвелл маніакально сміявся, з-під підлоги з'явилися темні руки і втягнули Вїлсона у таємничий світ дикої природи, де і має місце гра Don't Starve.

Спеціальні можливості:

Особлива можливість Вільсона у тому, що він може відрощувати Бороду, яка має дві основні характеристики: I) в залежності від обсягу, Борода забезпечує до 135 ізоляції від замерзання. II) Борода може бути поголена, дозволяючи гравцеві легко зробити м'ясне опудало і відновити при цьому 10 психічного здоров'я. Нижче вказані дні, коли борода Вілсона росте до наступного етапу, разом з кількістю волосся на бороді Вілсона підвищується рівень ізоляції від холоду.

Днів до зростання Довжина Кількість волосся

Час ізоляції

4 Дні Коротка Борода 1 Клаптик 15 Секунд
7 Днi Довга Борода 3 Клаптика 45 Секунд
15 Днiв Розкішна Борода 9 Клаптиків 135 Секунд

Якщо Вілсон помер, а потім воскрес, він ріст Бороди починається знову, але, в інших випадках, він буде носити всю довжину своєї бороди між світами, через Печери та Руїни.

Reign of Giants:

У Reign of Giants DLC (RoG), носіння бороди в літній час швидше перегріває Вілсона. Деякі з його цитат-спостереженнь, також змінились, щоб відобразити зміни в DLC.

Підказки:

• Бороді потрібно рівно 15 днів, щоб вирости до повної довжини (повна довжина настає на початку 16 дня), а за налаштуванням гри за замовчуванням, зима наступає на 21 день, отже це буде мати велику перевагу залишити бороду на зиму. Гравець може легко пережити Зиму тільки з бородою і тепловим каменем.

• Доброю порадою буде не голити бороду до першої зими тому, що борода (на відміну від одягу) не буде зношуватися, забезпечуючи ізоляцію до тих пір, поки гравець не поголиться.

• В RoG, рекомендується голитися на початку літа через те, що борода не надає жодних переваг та тільки прискорює перегрів.

• Додаткова ізоляція Вілсона завдяки бороді дозволяє йому йти довгий час без джерела тепла при носінні додаткового теплого одягу, при цьому зменшуючи кількість ресурсів, необхідних, щоб зігрітися в холодну погоду. Це особливо корисно при відстеженні слідів Зимового Коалослона, який, як правило, вимагає тривалого часу перебування далеко від вогню.

• Гравець повинен також враховувати, що через додаткову ізоляцію завдяки бороді, він зможе витратити більше часу на підготовку до зими в інших сферах. Наприклад, замість того, щоб відстежувати Коалослона для того, щоб зробити Толстовку, гравець може зосередитися на тому, щоб було розташовано достатньо пасток на кроликів, або було заготовлено набагато більше дерева в рамках підготовки до споживання більшої кількості палива в зимовий період. Якщо гравець вступає в зиму тільки з Кролячими Навушниками, то було б дуже доцільно тримати бороду як додаткову теплоізоляцію.

• Якщо до зими було зібрано багато зимового одягу, гоління може бути хорошим варіантом. М'ясне Опудало потребуе 4 Клаптика волосся бороди, а 9 клаптиків можуть бути отримані після гоління на 16 день. Отже гоління залишає гравця з меншою теплоізоляцією, але це буде хорошою пересторогою у разі смерті. Гоління бороди може бути виконано, за вашим бажанням, на будь-якому етапі її зростання і, якщо вам не вистачає клаптиків бороди, то ви зможете просто зберегти те, що ви маєте до наступного разу. Волосся бороди на псується.

• Через те, що ріст Бороди не збільшується після 16 доби, гравець може втратити бороду після воскресіння або після заміни персонажу, отже, буде дуже доцільно голитися після кожної зими, для того, щоб збирати якомога більше клаптиків бороди для майбутнього використання.

• У плані отримання розутку, гоління кожні 5 днів дасть кращі результати.

• Вілсон зберігає свою бороду, коли він використовує "Дерев'яну Річ", щоб перейти на Новий Світ. Це виявляється корисним в режимі "Пригода", коли такі світи як "Король Зими" або "Гра Почалася" все ще можуть зустрітися.

Цікаві дрібниці:

• Голос Вілсона звучить як губна гармоніка;

• Вілсону приблизно тридцять років;

• До сьогодні Вілсон - єдиний персонаж, який має передісторію у вигляді відео;

• На відео, де Вілсон тримає радіо (00:40), приховане посилання (по факту, ось те, що було сховано http: http://bit.ly/UIBA7P), яка веде до веб-сторінки з тією самою машиною, яку Вілсно власноруч побудував. Якщо потягнути за важіль на тій машині, вона увімкнеться і перейде на сторінку з концепт-артом гри Don't Starve, де Максвел залишив для нас своє послання;

• Разом з "Утепленою Толстовкою", "Шапкою Біфало", "Термо-каменем" та Розкішною Бородою Вілсон може мати повний коефіцієнт теплоізоляції у грі - 735;

• Вілсон єдиний персонаж, здатний відрощувати волосся бороди для гоління;

• З уведенням апдейту "Insanity!" не її поновлення, Вілсон більше не єдиний персонаж, який може побудувати м'ясне опудало;

• З уведенням у гру нового персонажа Веббера в RoG, Вілсон більше не єдиний персонаж, який може відрощувати бороду;

• Вілсон єдиний персонаж, який не має суттєвих недоліків;

• Протягом літнього сезону борода Вілсона викликає швидший перегрів, але якщо у вас є хороші літні речі, то бороду можна і залишити;

• До патча 14 листопада 2013, Вілсон ділив багато спостережливих цитат з іншими персонажами;

• Вілсон може бути використаний як смайлик у чаті Steam;

• Team Fortress 2 сприяла рекламі Don't Starve у виді капелюха за зразком волосся Вілсона;

• Вілсон є одним з двох персонажів, повне ім'я якого відоме, іншим є Максвелл;

• Коли у Вілсона вдаряє блискавка під час гри у DLC "Царювання Гігантів", Вілсон, подібно до більшості інших персонажів, зображений з кістками у волоссі.