FANDOM

„Речі набагато красивіші, коли палають у вогні.”

Віллоу (англ. "Willow" перекладається як "Віллоу" прізвище "Та, що породжує вогонь") - перший відкриваємий персонаж (необхідно 160 XP). Віллоу молода дівчина яка страждає від психічного захворювання Піроманія.

Willow

Tаким чином вона обертає все навколо у багаття, що на користь чи ні, залежить від обставин.  

Вроджено, вона володіє імунітетом до втрати здоров'я від вогню, і відновлює розсудливість, коли поруч пожежа. Вона з самого початку гри озброєна нескінченною Запальничка Віллоу, яка є нескінченним джерелом світла і може бути використана для легкого розведення багаття. Це дає їй легше переносити темряву та хутчІше востановлювати розум. Віллоу також має тільки максимум 120 розуму , і коли вона знаходиться на низькому рівні Розуму, вона може випадково запалити вогонь біля своїх ніг. Цей вогонь може поширитися і ненавмисно підпалювати ресурси і може викликати великі проблеми, коли це станеться всередині табору гравця. 

Спеціальні можливості:

Унікальність Віллоу крім того що вона швидко відновлюе розсудок є те, що вона має ексклюзивну запальничку. При першому запуску гри за Іву у вас з'явиться запальничка у вашому інвентарі. Ця запальничка може розглядатися як факел з нескінченною тривалістю але з менши радіусом світла. Також вона може бути використана для підпалки об'єктів вогонь яких буде забезпечувати світлом, котре може бути використано, щоб пережити ніч без нападу Чарлі. 

Об'єкти, які були підпалені, або такі речі, як багаття чи тоборне вогнище, буде збільшувати розсудок Віллоу, коли вона буде стояти поруч. Чим більше вогню буде, тим більше розсудку буде відновлютися (до 10 осудність / хв). Гравці повинні стояти досить близько до вогню, щоб отримати цей позитивний ефект, так як Віллоу мае імунітет до вогню, вона не буде себе підпалювати. 

Недоліки:

Коли Віллоу буде мати рівнень розсудку 60 або менше, це буде достатньо для візуального спотворення екрану і можливість побачити пасивні Тіні Істот), вона буде робити невеликий вогонь біля ног і сказати: "Хі-хі", "Я зробила вогник! ", або "Ой ". Це викликається без попередження, при низькому рівні розсудку. Невелика пожежа здатна почати велику лісову пожежажу та підпілювати важливі для гравця об'єкти. Слід з обережністю відноситись до розсудку Віллоу. 

Хоча вогонь спрацьовує від низького рівня розсудку, як і будь-який інший вогонь, він здатний піднімати розсудок Віллоу, коли вона буде стояти поруч. Коли вогонь погасне він залишить купу золи, як від вогнища.

Підказки:

• Не існує верхньої межі в розмірі розсудливості / хв, що Віллоу можете відновити з кількох пожеж, так що гравець може викинути кілька легкозаймистих предметів поруч, як трава, колоди і т.д., а потім підпалили їх, щоб отримати величезну кількість розсудку.

• Через її імунітет до вогню, Віллоу може підпалили легкозаймисті речі у її інвентарі, щоб повернути розсудок і зігрітися.

• Незважаючи на необмежене паливо від запальнички, рекомендується в кінцевому підсумку перейти до більш портативних та кращих джерел світла, ніж Запальничка Віллоу. Такі речі, як Шолом Шахтера і Ліхтар забезпечать набагато більш кращий радіус світла і універсальність, ніж Запальничка у більш пізній грі, та за дешевою вартістю палива.

• Запальничка може все ж таки буди у вартості аварійного джерела світла, але це залежить від вибору гравця.

Цікаві дрібниці:

• Голос Віллоу звучить як флейта.

• Віллоу приблизно біля 20 років.

• Персонаж Віллоу може буди відсилкою до роману Стівена Кінга "Та, що породжує вогонь"

• Віллоу має череп.

• Грунтуючись на її коментарах стосовно Намету, Віллоу каже що була дівчиною-скаутом, і вона отримала всі призові значки.

• Попередньою привілеєю Віллоу, перед патчем "Strange New Powers", було розводити вогонь біля ніг, коли наступала темрява - як вона це робить зараз, коли їй не вистачає розсудку.

• Відповідно до її коментарів стосовно кроликів, здається, Віллоу їх дуже не полюбляє.

• Відповідно до її коментарів стосовно Коалослонів, вона має до них слабкість.

• Коли вдарила блискавка під час гри у DLC "Царство Гігантів" , Віллоу, як і більшість інших персонажів, як показано, має кістки в її волоссі. На додаток до цього, вона також має кістки у її спідниці також.