FANDOM

Випробування моєї неперевершенної акторської майстерності

Вігфрід - восьмий у списку персонажів. Доданий у DLC : Reign of Giants. Для його відкриття необхідно 1920 ХР ( 96 днів, або ж 12 годин 48 хвилин).

Зовнішній вигляд

Вігфрід виглядає як руда Валькірія, але насправді вона актриса, яка надто вжилася в роль. Вона була створена за подобою нереалізованного персонажа Вінні : невеликі білі очі, чіткі губи і дві косички.   

Можливості

Вігфрід з'являється разом з бойовим шоломом і списом. Вона здатна їсти тільки м'ясо, і починає з додатковими чотирма шматками м'яса. Крім м'яса почвари, м'яса і шматочка м'яса. Вігфрід може їсти все, що зазначено в цьому списку. Багато з цих страв вимагають інгридієнтів рослинного походження. Отже, якщо запастися, наприкляд, медом, то можна робити корисні м'ясні рулети.

Коли Вігфрід вбиває ворога, вона додає собі фізичного та психічного здоров'я у розмірі 25% від шкоди, що завдається їй ворогом. Вона отримує на 25% менше шкоди, а сама б'є на 25% сильніше.

Різне

  • При зникненні трупів істот, які вбиті Вігфрід, може відбутися спеціальна анімація "голубки, що злітає", символізуючи вихід душі з тіла.
  • Її ім'я, можливо , відсилання до героя германо-скандинавської мітольогії Зігфріда або ж до місця під назвою Вігфрід, полю битви, де відбудуться основні події Рагнарока.
  • Зовнішність персонажа є алюзією на Валькирій. Вони зображувалися дівами-воїтельками в обладунках і зі зброєю. 
  • При ударі в неї блискавки видно кістки у волоссі.
  • Голос Вігфрід - можливо, грамофонний запис духового оркестру.
  • Вігфрід , як справжня воїтелька, не любить митися. Про це можна здогадатися з її репліки щодо високого рівня намокання : "Це вважається за відвідування ванної? "
  • При перенесенні в інший світ у виживанні шолом і бойовий спис ( якщо в наявності) пропадуть.
  • При вбивстві ококвітів фіз. та псих. здоров'я не відновлюються.
  • Зовні Вігфрід нагадує нереалізованого персонажа Вінні . Також вона є її повною протилежністю в тому пляні, що Вінні повинна була бути миролюбною вегетаріянкою.