FANDOM

Вольфґанґ

Здоров'я

150-300

Inventory slot background ×1 Стрілка Inventory slot backgroundlink={{{Результат}}}

-

Ситість

300

-

Свідомість

200

-

Множник ушкодження

0.5x-2x

-

Множник втрати ситості

від -1x до -3x

-

Множник втрати свідомості

-1.1x

-

Множник швидкості

0.9x до 1.25x

  • Вольфганг —  другий герой, якого можна відкрити. Сила цього героя, як і його обличчя, залежить від голоду. Він стає сильнішим, коли ситий, і, слабким, коли голодний. Швидкість зменшення голоду також залежить від його рівня.
    Вольфганг боїться темряви і монстрів набагато більше ніж інші герої.

Головна здібність

Легінь. Ця форма активується, коли ситість персонажа 225 та вище. Під час активації, в героя з'являться мускули, порветься сорочка і він стає схожим на дебелого чолов'ягу. Його здоров'я може коливатися від 200 до 300, а атака збільшитись від 1.25 до 2.0 разів. Але його ситість падатиме в тричі швидше.

Звичайний. Це початкова форма героя. Його здоров'я дорівнює 200 одиниць, сила удару - як і у всіх інших героїв. Ситість зменшується у півтора рази швидше ніж у інших героїв.

Слабак. Активується коли ситість 100 та нижче. Вольфганг у цій формі виглядає сумним, слабким і зменшується в тілі. Його здоров'я падає з 200 до 150, а атака — з 0.75x до 0.5x. При цьому ситість буде витрачатися як в інших героїв.

Страх темряви

Вольфганг хворіє никтофобією (страхом ночі, темряви). Поряд з монстрами, швидко втрачає розум. Якщо ви граєте за нього рекомендується спати вночі, тому що розум в деякій мірі важче відновити аніж голод.

Різне

  • Голос Вольфганга - труба.
  • Він не може відрощувати бороду, при огляді бритви говорить "My skin is too strong for hairs!" (Моя шкіра надто міцна аби пробитися волоссю!).
  • Оглядаючи жаб'ячі лапки, говорить, що це "делікатес в його країні" ("Is delicacy in my country!"), ніби натяк на те що він француз.
  • Оглядаючи молот, говорить "Needs Sickle!" (Потрібен серп!). Можливо, він комуніст.
  • Оглядаючи вила, говорить, що вони "нагадають йому про дитинство" ("Reminds me of childhood"), можливо, він син фермера.
  • Коли факел затухає або приходить вечір він говорить такі слова "Aah! The light has gone! I am scared!" (Ааа! Світло погасло! Мені страшно!) і "The scary time is coming soon." (Скоро наступить страшний час.). Це ще раз підтверджує, що він боїться темряви; таким чином розробники сміються над темою "силача, який дуже боїться чогось того що не існує".
  • У формі легіня у закритого головному уборі підборіддя проходить через текстури (якщо дивитися збоку).
  • Можливо працював у тому ж цирку що і Максвелл.